Fall & Winter nail polishes | My favourite shades

By 12:41 π.μ. , , , , , , ,


GR: Καλησπέρα κορίτσια. Αποφάσισα να σας δείξω τις αγαπημένες μου αποχρώσεις για αυτήν την περίοδο και ας βρισκόμαστε μεταξύ Φθινοπώρου και Χειμώνα. Αγαπώ ζεστές και σκούρες αποχρώσεις στα βερνίκια νυχιών μου. Δεν έχω αγοράσει κάποιο νέο τους τελευταίους μήνες οπότε οι περισσότερες επιλογές μου είναι λιγάκι παλιές αλλά αγαπημένες. Ξεκινώντας από πάνω, οι μόνες νέες προσθήκες στην συλλογή μου είναι δύο νέα χρώματα από την νεότερη συλλογή "Nightspell" της εταιρίας CND. Θα εντυπωσιαστείτε από το Berry Boudoir, ένα γλυκό μπορντώ, και το Viridian Veil, ένα μεταλλικό μπλε/πράσινο. Έχω και ένα σκούρο γαλανοπράσινο χρώμα από προηγούμενη συλλογή της ίδιας εταιρίας. Το Ck one long wear & nail shine colour στην απόχρωση 520 "fatale" είναι το απόλυτο μπλε όπως έχω αναφέρει και σε προηγούμενα άρθρα μου. Σε αντίθεση με μπεζ αποχρώσεις που ποτέ δεν ήταν του γούστου μου γι'αυτό και έχω μόνο την 960 "covet" από την ίδια εταιρία. Πέρσι, είχα κολλήσει λιγάκι με κοκκινωπές και μωβ αποχρώσεις γι'αυτό και πρόσθεσα στην συλλογή μου τα Kerry Blossom της O.P.I και Seventeen No 77 χωρίς δεύτερη σκέψη. Το πρώτο είναι ένα ονειρικό μωβ χρώμα και το δεύτερο ένα σκούρο μπορντώ. Ποιες είναι οι δικές σας αγαπημένες αποχρώσεις γι'αυτήν την περίοδο; Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello ladies. It's a transitional season between Autumn and Winter and I couldn't find a better opportunity to write this article. I love warm and dark shades in nail polishes for these seasons. I haven't bought many new nail polishes yet, so most of my choices are old favourite ones. Starting from the top, I recently obtained two new shades of CND Vinylux nail polishes, both of them from the company's latest collection "Nightspell". You will be amazed by the Berry Boudoir, a lovely berry/burgundy colour, and the Viridian Veil, a beautiful metallic blue/green colour. I also have the Couture Covet, a dark teal shade, from a previous collection. The Ck one long wear & nail shine colour in no 520 "fatale" is the absolute blue shade. However, I was never a fan of nude colours so the no 960 "covet" by the same brand is the only one to my linking. Last year, I had a thing for purple and reddish shades. I added the Kerry Blossom by O.P.I and the Seventeen No 77 in my collection without a second thought The first is a dreamy purple/plum colour and the second a deep burgundy colour. What are your favourite nail polish shades for this season? As usual, I'm waiting for your thoughts!! 


Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKINSTAGRAMBLOGLOVIN

You Might Also Like

2 σχόλια

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)