Pretty in Pink | Outfit

By 1:12 π.μ. , , , , ,


GR: Καλησπέρα κορίτσια. Είμαι πολύ ενθουσιασμένη για το σημερινό outfit. Υπάρχουν πολλοί λόγοι γι'αυτό αλλά κυρίως είμαι χαρούμενη γιατί κατάφερα και το φωτογράφησα. Αν και σας το είχα ήδη δείξει στο λογαριασμό μου στο Instagram πριν μερικές βδομάδες (βρείτε την φωτογραφία εδώ). Όλες γνωρίζετε πόσο μεγάλο trend είναι πλέον οι off-the-shoulder μπλούζες. Στην αρχή δεν ενδιαφέρθηκα πολύ μέχρι την στιγμή που βρήκα την συγκεκριμένη ροζ μπλούζα. Μοιάζει με κομψό πουκάμισο σε λιτή γραμμή. Μπορείς να το συνδυάσεις πολύ εύκολα με άλλα κομμάτια οπότε δεν δυσκολεύτηκα ιδιαίτερα για να δημιουργήσω το σημερινό outfit. Επιπλέον, ήμουν λιγάκι τυχερή και βρήκα ένα τόσο υπέροχο background για τις φωτογραφίες μου. Ελπίζω να σας αρέσει τόσο το outfit και οι φωτογραφίες μου όσο και μένα. Τα λέμε σύντομα με περισσότερα outfit posts. 


EN: Hello ladies. I'm so excited for today's outfit. There are many reasons to be happy about it but mostly because I had the opportunity to photoshoot a look I really liked. Although, I gave you a major hint on my Instagram account a few weeks ago. The off-the-shoulder tops have been a great trend this year. In the beginning, I wasn't so interested in it until I found this beautiful pink top. It's like a chic shirt in a simple line. It's so easy to combine it with other pieces and it didn't take me long to come up with this look. Moreover, I was lucky to find this lovely background for my photos. I hope you like both my outfit and the photos as much as I do. See you soon with more outfit posts.

Top: Pink Woman
Jeans: GAP
Shoes: Adidas Stan Smith
Necklace: Primark

Photos by Anatoli - From An.ni with love
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKINSTAGRAMBLOGLOVIN

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Pretty (ούτως ή άλλως!)!
    Το pink απλά δίνει κάτι extra!
    ;-)
    Κουκλίτσα με υπέροχο φόντο!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ομορφιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)