Radiant Magna Lash Mascara | Review

By 3:17 μ.μ. , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Μπορεί να άλλαξα λίγο το πρόγραμμα μου αυτήν την βδομάδα αλλά επέστρεψα με ένα review. Πριν λίγους μήνες μου δόθηκε η Radiant Magna Lash Mascara για δοκιμή. Ήταν η πρώτη φορά που δοκίμαζα κάποιο προϊόν από την συγκεκριμένη εταιρία και ήμουν πολύ ενθουσιασμένη γι'αυτό!! Η μάσκαρα προσφέρει πλούσιο όγκο και ένα υπέροχο μαύρο χρώμα στις βλεφαρίδες μου.  Επίσης βοηθάει ώστε να έχουν καμπύλη για πιο έντονο βλέμμα. Έχει μεγάλη διάρκεια χωρίς να μουτζουρώνει την περιοχή των ματιών και μπορείς να την αφαιρέσεις εύκολα. Όπως βλέπετε και παρακάτω, η Magna Lash Mascara έχει ένα απλό μεν αλλά πολύ καλό όσον αφορά την εφαρμογή βουρτσάκι. Στις πρώτες χρήσεις, ίσως χρειαστεί να το σκουπίσεις λίγο στο στόμιο της συσκευασίας γιατί έχει περισσότερο προϊόν από ότι θα χρειαστείς αλλά αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα για μένα. Εν κατακλείδι το προτείνω ανεπιφύλακτα σε όλους μιας και μου άρεσε απίστευτα!! Εσείς την έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everybody. I may changed my schedule this week but I'm back with a beauty review. I was given the Radiant Magna Lash Mascara for a trial a few months ago. It was the first time I tried any Radiant product and I was so excited! This mascara gives a great volume and a beautiful black color to my lashes. It also helps the eyelashes to get a discreet curve for a more intensive look. It lasts for hours without smudging the area and you can easily take it off. As you can see below the Magna Lash Mascara has a simple but perfect in application brush. In the first uses, you may want to wipe a little the brush off in package's spoot because it has too much product on it. Overall, I definitely recommend this mascara to everyone as I loved it!! Have you tried it? I'm waiting for your thoughts!!

Have you seen my giveaway?? Click here to take part!!
Hugs and kisses
Claire   

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

16 σχόλια

  1. Σίγουρα θα τη δοκιμάσω κάποια στιγμή, πιστεύω πως είναι όντως καλή. Πολύ καλό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi. dear Kleoniki! I hope you are doing well, since I got to know that it's very cold in Greece! Over all, I loooove mascaras and never tried this one! Now that you have mentioned it, I am eager to try it! I will look for it! Because you say it's good, then it must be! And I like the name Radiant :)
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Looks like a nice mascara.
    Thank you for this lovely review.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω ακούσει τα καλύτερα για τη συγκεκριμένη, όπως & τώρα. :)
    Αν & θα ήθελα να την δοκιμάσω, έχω την εντύπωση ότι δεν θα με βολέψει, γιατί θα μουντζουρώνομαι κατά την εφαρμογή.
    Ίσως δοκιμάσω μία άλλη που έχει (μου διαφεύγει τώρα το όνομα) με πλαστικό βουρτσάκι!

    Καλό βραδάκι Κλεονικάκι! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I have not herd of this brand before but I like the look of that brush! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I've never heard of this brand before but the brush looks like the kind of wand that I would like. I'd love to see the impact that this has on your lashes xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Not a brand I have heard of before, but the wand looks really good x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Never heard of this brand before - it's always good to learn about new products, but bad that I always then want to buy them! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. haven't heard of the brand before. I don't use mascara regularly after all

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Have never heard of the brand. The mascara brush seems like a nice one. x

    Laura
    Pink Frenzy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. This is my favourite type of brush for mascara! Sounds like a great product :)

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Never heard of the brand but this sounds like a mascara I would definitely like :)


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν την έχω δοκιμάσει αν και σε όλες έχει αρέσει. Προτιμώ τα σιλικονούχα βουρτσάκια αλλά ίσως κάποια στιγμή τη δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αν καταφέρεις να μην μουτζουρωθείς από το τεράστιο βουρτσάκι που έχει αρκετό προϊόν αρχικά, είναι μια πολύ καλή μάσκαρα όντως. Σιγά σιγά αρχίζω να την συνηθίζω και μου αρέσει όλο και περισσότερο!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)